duminică, 17 mai 2009

Dezamagire

Am urmarit cu mare interes lansarea wolfram alpha, si spre marea mea dezamagire nu este inca ce ma asteptam eu sa fie. Acum sa fiu un pic mai explicit, wolfram alpha spre deosebire de alte motoare de cautare, nu iti da un raspuns in functie de anumite chestii indexate pe un site, ci calculeaza si iti raspunde exact la intrebarea ta, adica ma asteptam ca in momentul in care caut cheapest mustang sa calculeze vre-o 1500 de ani dupa care sa imi zica 5$ si sa imi dea un numar de telefon, in schimb mi-a zis "Wolfram|Alpha isn't sure what to do with your input." dupa care explica faptul ca sunt chestii inca neimplementate ... samd ... eu inca astept sa le implementeza ca sa imi pot cumpara un mustang la un pret de nimic :P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitator(i) unici