luni, 16 martie 2009

hmm

Cu toate ca astazi a fost o zi banala ... am zis sa nu ma dezic chiar din prima zi de la postarile zilnice ... abia m-am intors din "Real" ... obosit de la munca si fara prea mult chef am zis sa fac cumparaturile de inceput de luna (salarial vorbind) ... nici una nici doua il sun pe Razvan ... un prieten de-al meu care ma cara de colo-colo ca pe un parazit ... nu de alta dar nu am carnet de conducere (poveste mai veche si prea lunga) ... ajungem in magazin unde ma cara mai mult caruciorul pe mine decat eu pe el, si incepem sa zgaim ochii pe la rafturi, shopperitze - unele mai dragutze, altele mai putin - la elefantii cu care sunt de mana, ne miram de puterea banului si incepem sa caram in cos ... reusim sa il umplem cu de-ale gurii plus produse de curatenie si igiena personala ... ajungem la casa ... unde incepe socializarea cu casierita - cam plinuta si fara chef, dar reusim sa o dam pe brazda - radem, glumim, si apare intrebarea: "Dar noi nu primim nimic gratis?", raspunsul vine prompt: "Cum sa nu ... un catelus!" - catelus care e gratis, cu o conditie - sa aduni 25 de puncte - fiecare punct este acordat pt cumparaturi in valoare de 40 RON. Acum vine intrebarea mea pentru voi: Unde este gratuitatea in chestia asta? - mai exista lucruri gratuite in tara asta in afara de flyere?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitator(i) unici